راهنمای انتخاب مانیتور خودرو

راهنمای انتخاب مانیتور خودرو

بهترین نمایشگر برای خودروی من کدام است؟

یکی از مشکلاتی که اغلب در هنگام خرید مانیتور وجود دارد این است که در میان تعداد زیادی از مانیتورها نمی توان به یک انتخاب قطعی رسید.

یعنی شما هنگامی که قصد خرید یک مانیتور را دارید نمی دانید که دقیقا کدام برند از همه بهتر و یا برای خودروی شما مناسب تر خواهد بود. در اینجا باید گفت که بهترین مانیتور خودرو در واقع مانیتوری است که هم دارای کیفیت بالا و هم دارای امکانات بالایی باشد.

قطعا هر کسی از خرید یک خودرو انتظاراتی دارد که داشتن مانیتور با کیفیت یکی از این انتظارات می باشد. برای همین خرید یک مانیتور با کیفیت می تواند تا حد بسیار زیادی به شما کمک کند. در نتیجه شما می توانید از خودرو خود تا حد زیادی لذت ببرید.

راهنمای انتخاب مانیتور خودرو

مانیتور اندروید بهتر است یا ویندوزی؟

در اینجا باید بگوییم که قطعا یک مانیتور اندروید بهتر از مانیتور ویندوز است.

سیستم عامل اندروید دریایی از امکانات و قابلیت های مختلف را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این امکانات باعث کارایی هرچه بیشتر آن خواهد شد. مانند یک گوشی اندرویدی شما می توانید هر برنامه ای را که می خواهید نصب کرده و از آن لذت ببرید.

برنامه های مختلف اندروید می تواند لذت کار کردن با مانیتور خودرو رو به طور قابل توجهی افزایش دهد. مانیتور ویندوز نیز قابلیت های نرم افزاری زیادی دارد اما قطعا نسخه اندروید کارایی بیشتری را خواهد داشت.

قطعا تمامی برنامه های اندرویدی برای یک مانیتور خودرو مناسب نیستند.

به طور مثال نمی توان یک برنامه ادیت عکس و فیلم را بر روی مانیتور خودرو نصب کرد. اما برنامه هایی مانند مسیریابی با نقشه های آفلاین و آنلاین مانند Sygic و یا برنامه های پخش شبکه های تلویزیونی یک گزینه کاملا مناسب برای نصب خواهد بود.

مانیتور فابریک یا جدید

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که مانیتور پیش فرض نصب شده یا به اصطلاح فابریک خودرو را نباید تعویض کرد. اما این طرز تفکر کاملا اشتباه است.

مانیتورهایی که به طور فابریک بر روی خودرو نصب می شوند فاقد امکانات و حتی کیفیت مناسبی هستند.

برای همین شما نیاز دارید تا برای انجام بعضی کارها بر روی مانیتور خود یک نوع جدیدتر و بهتر را خریداری کنید. نداشتن یک سیستم عامل یکی از بزرگترین مشکلاتی است که می تواند برای خودرو وجود داشته باشد.

نصب مانیتور به داشبورد خودروی من صدمه وارد می کند؟

یکی از تفکرات غلط دیگری که وجود دارد. این است که با نصب مانیتور جدید بر روی خودرو به داشبورد خودرو صدمه وارد خواهد شد.

اما این یک تفکر اشتباه است. قطعا با نصب مانیتور فابریک اندروید مدیاپلاس بر روی خودرو هیچ گونه آسیبی به خودرو وارد نخواهد شد.

برای همین شما با خیال راحت می توانید این کار را انجام دهید و با خرید مانیتور اندروید از قابلیت های آن لذت ببرید.

کدام خودرو ها امکان نصب مانیتور اندروید فابریک را دارند؟

قطعا هر خودرویی قابلیت نصب یک مانیتور اندرویدی را دارد. از ماشین های با قیمت پایین گرفته تا قیمت های بسیار بالاتر با هر تیپ و سری که باشد این قابلیت وجود خواهد داشت.

برای همین بدون هیچ نگرانی می توان از این مانیتورها استفاده کرد. در واقع ویژگی بسیار خوبی که یک مانیتور اندروید مدیاپلاس دارد این است که برای همه خودرو ها به طور کامل قابل اجرا خواهد بود.

این مانیتورها به گونه ای هستند که با هر خودرویی سازگار بوده و می تواند با قابلیت های پیش فرض دستگاه سازگار شود. به طور مثال با دوربین خودرو نصب شده کاملا سازگار است.

در مجموع خرید مانیتور اندروید می تواند برای هر خودرویی مناسب بوده و هم سرنشین و هم راننده را به طور کامل سرگرم کند و لذت یک سفر کوتاه و یا طولانی را برای شما بیشتر کند.

optionadmin
ارسال دیدگاه